Korekta uszu Gdańsk

Korekta uszu Gdańsk — przeprowadzamy procedurę, która umożliwia poprawę wyglądu uszu. Najczęściej wykonuje się zabiegi związane z odstawaniem uszu, dużym rozmiarem płatków lub wrodzoną wadą objawiającą się zwinięciem uszu do środka. Procedury przeprowadzamy w znieczuleniu miejscowym. Zakładane szwy, w zależności od rodzaju zabiegu, zdejmuje się po tygodniu lub dwóch.

Szczegóły dotyczące efektu wizualnego, jaki chce osiągnąć pacjent, są ustalane na wizycie konsultacyjnej. W jej trakcie lekarz zapozna się z budową Twoich uszu, dowie się, jakich zmian oczekujesz, a także przedstawi Ci działania, jakich się podejmie. Chirurg przedstawi Ci również efekt wizualny, który pozwoli osiągnąć wybrana metoda interwencji. Choć wygląd uszu z reguły nie wpływa na ich funkcje anatomiczne, to często stanowi kompleks znacząco obniżający pewność siebie, którego można się pozbyć.

W klinice przeprowadzamy również inne zabiegi, które pozwolą zadbać o estetykę i dobre samopoczucie. Jednym z nich jest przeszczep włosów, wykonywany najczęściej u mężczyzn. Procedura pozwala pozbyć się łysiny, zmniejszyć zakola, a także wizualnie odmłodzić pacjentów w każdym wieku.

Jak przygotować się do korekty uszu?

Przygotowania do zabiegu korekty uszu obejmują:

• wizytę konsultacyjną,
  • wykonanie badań, takich jak m.in. morfologia, oznaczenie parametrów krzepnięcia krwi, badania wirusologiczne,
  • odstawienie leków powodujących obniżenie krzepnięcia krwi oraz papierosów na kilka tygodni przed zabiegiem.

Jeśli podczas konsultacji okaże się, że w konkretnej sytuacji należy zastosować dodatkowe środki ostrożności, lekarz poinformuje Cię o tym.

O czym należy pamiętać po korekcie uszu?

Po zabiegu:

• dolegliwości bólowe i obrzęk to naturalne objawy, które ustępują w ciągu kilku dni,
  • należy przestrzegać wszystkich zaleceń lekarza,
  • można przyjmować leki przeciwbólowe przez kilka dni po przeprowadzeniu procedury,
  • przez kilka tygodni należy unikać intensywnego wysiłku fizycznego,
  • przez miesiąc powinno się spać na plecach w specjalnej opasce uciskowej.

Stosowanie się do powyższych zasad przyspieszy rekonwalescencję i zminimalizuje ryzyko powikłań po zabiegu.